Sen o luxusní koupelně

12.11.2016 15:21

V blízké době se chystáme na rekonstrukci koupelny. Já už však dlouhou dobu uvažuji o tom, jak by měla vypadat. Mám svou vysněnou podobu, které bych se chtěla co nejvíce přiblížit. Nevím, jestli jsou mé sny ve všech bodech splnitelné, ale alespoň v některých ano. Jaké to jsou?

Základem „mé koupelny“ je dlažba z mramoru

V současné době se dají sehnat rozmanité dlaždičky a mnohé jsou skutečně krásné. Pro někoho může být těžké si z nabídky vybrat, ale já mám už dlouho jasno. Chtěla bych mít dlažbu z mramoru. Má pěkné barvy a celkově vypadá luxusně.

Dá se sehnat v tmavých i světlých odstínech. Já bych do své koupelny volila co nejsvětlejší dlažbu z mramoru, abych prostor co nejvíce opticky zvětšila. Přeci jen koupelny v bytě nejsou samy o sobě příliš velké. Vím, že dlažba z mramoru je nákladnější záležitostí, ale přesto bych nechtěla místo přírodního kamene imitaci. To už není ono. Líbí se mi, že každá dlaždice z mramoru je originálem mající své vlastní vzorování a žilkování. To vám umělý materiál nabídnout nemůže.

Dlažba z mramoru není ovšem „jen“ krásná. Je také kvalitní. Oproti žule je sice méně odolná, ale díky speciálním úpravám lze dosáhnout vynikajících vlastností. Každá žena (a samozřejmě i muž, který se v domácnosti věnuje úklidu) ocení jednoduchou údržbu díky hladkému povrchu. 

Co by ještě měla mít má vysněná koupelna?

Moje vysněná koupelna by měla být především prostorná, což je trochu problém, protože žijeme v bytě. Částečně to vyřešíme posunutím jádra. Jak už jsem uvedla, budeme se snažit koupelnu také zvětšit opticky – světlou dlažbou i obklady a zrcadly. Nábytku by mělo být spíše méně, a proto budeme volit nějaký multifunkční – co nejširší využití s co nejmenšími prostorovými nároky.

Obklady bych chtěla nějaké moderní, nejlépe velkoformátové s doplněním mozaiky na některých místech.

V mé nové koupelně by také měla být velká vana (tak velká, jak jen prostory dovolí), nejlépe rohová a s masážními trysky. Chci v tomto interiéru odpočívat. Napustit si vanu, přidat si do ní pěnu nebo vonné olejíčky, případně zapálit svíčky a zapomenout na všechny běžné starosti.

 Splní-li koupelna alespoň výše uvedené nároky, budu spokojená. Tak uvidíme…

© 2010 Všechna práva vyhrazena.

Vytvořte si webové stránky zdarma!Webnode